Faq | Dostava | Moja je pošiljka oštećena

Moja je pošiljka oštećena

Žao nam je i nadamo se da su naručene stavke neoštećene i potpune.

Ako šteta zahvaća samo tvoju pošiljku i želiš nešto vratiti iz te narudžbe, za povrat možeš upotrijebiti bilo koji ambalažni materijal.

Za povrat svojih stavki samo prati upute za povrat ovdje – povrat je za tebe uvijek besplatan.

Napominjemo da ne možemo ponuditi zamjenu za oštećene pošiljke.

Povezani odgovori


Ne možeš pronaći odgovor koji tražiš?
Obrati nam se izravno

Želiš 15 % popusta?*

Primaj sve novosti e-poštom

Prijavi se za primanje biltena sa stranice Zalando.hr e-poštom!

Upravljaj svojim preferencijama

Što te najviše zanima?

Da bi naučio/la kako obrađujemo podatke, posjeti našu Obavijest o privatnosti. Možeš bilo kada otkazati pretplatu bez troškova.