Faq | Narudžbe | Mogu li izmijeniti svoju narudžbu nakon što je izrađena?

Mogu li izmijeniti svoju narudžbu nakon što je izrađena?

Nažalost, ne možemo izmijeniti narudžbu nakon što je izrađena.

Ako trebaš promijeniti adresu za dostavu ili preusmjeriti pošiljku, to je moguće prije nego što se tvoja pošiljka utovari u dostavno vozilo. Za to se obrati izravno prijevozniku.

Narudžbu također možeš otkazati određeno vrijeme nakon što se izradi, a prije nego što se preuzme u skladištu. Ako ti se ova opcija pokaže dostupnom, preporučujemo otkazivanje narudžbe i izradu nove.

Povezani odgovori


Ne možeš pronaći odgovor koji tražiš?
Obrati nam se izravno
Razgovaraj s nama

Ovdje smo da ti pomognemo putem chata.

Nazovi nas

Naši stručnjaci spremni su ti pomoći. Vrijeme čekanja može potrajati do 2 minuta.

Pon - Pet: 8:00 - 17:30 sati

Želiš 15 % popusta?*

Primaj sve novosti e-poštom

Prijavi se za primanje biltena sa stranice Zalando.hr e-poštom!

Upravljaj svojim preferencijama

Što te najviše zanima?

Da bi naučio/la kako obrađujemo podatke, posjeti našu Obavijest o privatnosti. Možeš bilo kada otkazati pretplatu bez troškova.