faq | Narudžbe | Zašto su moja narudžba ili stavka otkazani?

Zašto su moja narudžba ili stavka otkazani?

Ako smo tvoju narudžbu otkazali, to je obično zbog male razine zaliha ili greške u skladištu tijekom pakiranja.

Artikli koje naručuješ možda su bili vrlo traženi i moguće je da su artikli rasprodani neposredno prije narudžbe. U rijetkim slučajevima zalihe se ne mogu ažurirati u našem sustavu na vrijeme i artikl će se otkazati. Žao nam je!

Ako su artikli i dalje dostupni na web mjestu, možeš pokušati izraditi novu narudžbu.

Ako si platio/la kreditnom karticom, nismo ti naplatili otkazane artikle, a ako si platio/la bankovnim prijenosom, može proći i do 5 radnih dana dok se sredstva ponovo ne pojave na tvom računu.

Povezani odgovori:


Ne možeš pronaći odgovor koji tražiš?
Obrati nam se izravno
Razgovaraj s nama

Ovdje smo da ti pomognemo putem chata.

Nazovi nas

Naši stručnjaci spremni su ti pomoći. Vrijeme čekanja može potrajati do 2 minuta.

Pon - Pet: 8:00 - 17:30 sati

Želiš 15 % popusta?*

Primaj sve novosti e-poštom

Prijavi se za primanje biltena sa stranice Zalando.hr e-poštom!

Upravljaj svojim preferencijama

Što te najviše zanima?

Da bi naučio/la kako obrađujemo podatke, posjeti našu Obavijest o privatnosti. Možeš bilo kada otkazati pretplatu bez troškova.