The Kooples - luksuz po pristupačnim cijenama za jake parove
The Kooples je francuska modna marka, dio MF Brands Grupe, koja nudi pristupačne luksuzne kolekcije parovima s jakim osobnostima. U francuskom slengu riječ The Kooples označava parove. Pokrenula su ga trojica braće - Alexandre, Laurent i Raphaël Elicha.
Filozofija ove marke nudi suvremeni pristup umjetnosti krojenja, konfekciji i modnim dodacima kako za muškarce tako i za žene. Dok se način na koji The Kooples prodaje svoje odjevne predmete može mijenjati, željena suština marke ostaje ista: rokerski uski krojevi, tamne boje i gotički uzorci, sve pomiješano s naznakama ulične mode.
Rokerska elegancija
Marka je inspirirana stilom britanske rock glazbe i legendarnih parova starinske rock ere. Linije su otmjene, rafinirane i definitivno moderne. Kolekcija uključuje konfekciju, obuću, torbe i modne dodatke.
Njihova odjeća se često opisuje kao uniseks, ali svaka linija je potpuno drugačija iako su komplementarne jedna drugoj. Karakteriziraju je savršeni krojevi, oko za detalje i skupocjene tkanine. Unatoč tome što je ispočetka moda ove marke bila više radikalnog, strukiranog kroja, danas se otvorila u većoj mjeri klasičnom kroju opuštenijeg izgleda.
Razgledaj The Kooples online širok spektar proizvoda
Elegantne i ženstvene haljine, preveliki sakoi i kožne jakne, suknje s visokim strukom i majice s logom: The Kooples ima žensku liniju koja miješa klasični stil s uličnom odjećom. Nosi je s tenisicama ili pumpericama kako bi pristajale svakoj prilici i tvom raspoloženju, a zatim upotpuni izgled s legendarnim torbama ove marke.
Strukirana odijela, blejzeri s lančićima, hlače cigareta kroja, The Kooples linija za muškarce je baš rock and roll i pomalo starinska! Opsjednuti engleskom elegancijom, utemeljitelji brenda surađivali su s omiljenim krojačem, Norton & Sons, kako bi stvorili uzorak za svoju mušku jaknu.
The Kooples je najpoznatiji po majicama, denimu i jaknama. Težište je na printovima, denimu i opuštenijem kroju kako bi se mogao nositi u raznim prigodama. Razumijevajući kupca koji evoluira po pitanju estetike i očekivanja, sveobuhvatna ideja stavlja u prvi plan njegove različite sklonosti.